Ja, jag somnade faktiskt...

Livet / Permalink / 0
Mamma Gunnel sa ju inte samma sak till mig som jag sa till Jonna.
Nej, det hade ju varit konstigt. Men hon påminnde mig om allt det positiva i det jag gör och att jag nu på kort tid fått träffa så mycket fina människor. Allt det där förstår jag ju själv vilket är en välsingnelse i sig. För att inte tala om alla nya erfarenheter som jag fått och erfarenheter som jag inom snar framtid kommer att få...
 
 I skålen på bilden ligger de bantningspiller som jag köpt haha...
 
Det är fredag som sagt och jag ligger framför TV:n med min dator. Vi har hittat en riktigt lam film där alla dödar alla och jag som vill att allt skall vara positivt tänker att valet av film var lika lamt det.
 
Jag har analyserat det där med mitt erkännande om hur allt blivit och tänker att det hela förvisso började med mamma Gunnels ord men sen hände en annan grej som gjorde att jag äntligen landade i det som sker även om det fortfarande är läskigt.
 
Igår var jag hos frisset. Mycket glädje blandat med grooming och att få göra något så vanligt som att fixa håret hjälpte till och mitt i allt så hände något fantastiskt för när jag satt i massagestolen och fick håret sköljt och tvättat.. då somnade jag....
Inget konstigt alls kan tyckas men likt min avsaknad av magsjuka så har det aldrig hänt i hela mitt liv att jag somnat på det sättet, inte där, inte vid massage eller liknande Det har alltid varit något som stört eller något som jag klurat på. Personalproblem, logistikproblem, problem hemma eller saker som skall fixas i allehanda ärenden.
Men så igår äntligen fick jag i ett läge där man skall få känna sig avslappnad, känna mig avlappnad och jag tänkte...wow...är det så här det känns.
 
Stålbad efter stålbad upp och ner, ner och upp.
Jag sa till Robban att det kanske är på tiden att jag slutar hoppa från alla dessa klippor.
Men å andra sidan "hit med lite farligheter" det var ju så jag sa...
 
 
Vikt. Ja,det känns fortfarande som om jag lättar lite mer dag för dag.
Längd: Tja eftersom jag lättar så...känner jag mig också lite längre även om jag fortfarande bara är tre fotbollar hög.
Tillstånd: Micket bra Christer...
Film: Som sag en lam en. Kommer inte ens ihåg namnet.
Träning: Gick från Huskvarna och hem.
 
Japp det var allt för idag.
 
Laters...
 
Till top