Åh, vilken fredag...

Livet / Permalink / 0
Fredagsnattens liv och rörelse smittade av sig och det lilla gänget som var ute på barrunda gick glada i hågen från bar till bar...
 
 
Vi börjar bli bra på det här nu och när alla följer de små reglerna då blir detta riktigt roligt. Några nybörjare var med och de blev snart varse hur en barrunda går till och hur viktigt det faktiskt är att man följer mönstret.
 
 
Vi hann med 7 barer innan vi till slut hamnade på den bar som hade den goda smaken att anlita en riktigt god vän och hans band som underhållning. Vi dansade och drack och så splittrades gänget till slut och drack på varsitt håll innan mat och sov klockans ringsignal skrek sov.
 
Och så vaknade man då dagen efter och min hjärna som alltid har mycket att gå igenom började vid klockan 06:00 att analysera både kvällen som varit och lite om hur man lägger upp lektioner. Det hela är faktiskt lite obehagligt speciellt då inget vettigt kommer ur en hjärna som är totalförlamad av den obligatoriska( märkligt men så är det) sista totalt onödiga shoten som inte hjälper till ett skit.
 
Som tur är har jag glömt morgonens analyser nu, men en bra en är väl ändå att jag är nöjd med det som blev.
 
Vikt: Idag har jag känt mig tung uppifrån och ner.
Längd: I min värld är alla andra  "Brienne of Tarth" (den längsta kvinnan i Game of Thrones serien).
Tillstånd: En liten mindre analys är att det är bättre att säga att man är "dagen efter" än att använda ordet bakis.
Film: Gjorde ett försök att se Hacksaw Ridge men misslyckades av den enkla anledningen att Robban stängde av, av den töntiga anledningen att som han sa...vi ska gå...
Träning: Ingen. Jag menar hjärtinfarkt nu skulle just vara ett snyggt avslut nu när livet är spännande.
 
Alla dessa punkter och faktorer som är jag är rätt intressanta för mig. De bevisar en viktig faktror i mitt liv, vilken är att jag nu nått den ålder som gör att mitt dagen efter tillstånd bara bör ske en gång i halvåret som mest haha...
 
Nu är jag klar för idag. Imorgon är det söndag på riktigt och även om det kommer att kännas lite tråkigt imorgon så var det en fröjd att idag komma på att det inte var söndag då man i några sekunder fick panik över att behöva gå till skolan och jobba imorgon.
 
Peace out allihopa.
 
Laters...
Till top