En liten paus...

Livet / Permalink / 0
Det blir inte så mycket idag, min lilla fina dator kraschade en stund men är nu tillbaka. Tyvärr tappade jag lite av min skriv entusiasm i processen och därför kommer jag idag inte att skriva om analyser som den om hur lika Gerri Halliwell och en av mina gamla arbetskamrater är. Eller analysen om hur viktigt det är att inte bli för mycket "kompis" med de elever man skall guida och visa vägen här i livet.
Nä, för att visa kortet på sin man i städtagen med plasthandskar och en kopp kaffe i handen för ett gäng treor är väl inte så himla genomtänkt även om någon ändå uttryckte att...det där, det där gillar jag...män som liksom, hjälper till...liksom...typ...
 
Haha...ja, det är tur att inte Robban vet vad jag gjorde.
 
Nej det blir till att lägga upp lite bilder istället, på denna söndag som den var, söndagen då lilla familjen åkte till...Öhr och Systrarna Skogströms Lantcafé...
 
 
 
 
 
 
 
 
Mycket fint och pittoreskt, helt klart värt ett besök.
Var det ligger?
Vid Växsjö ungefär :-)
 
Nu blir det sängen.
Jag kommer att ha lite jobbångest och natten kommer att spenderas med att sova, gruva mig och kissa. Inget konstigt alls hahahaa...
 
Laters...
Till top