Dagen som började så illa. Men nu

Vardags analyser / Permalink / 0
På Elite Ideon fick jag en av mitt livs största överraskningar. Husfru kollegor är bra men Helene är bäst. Hon kan få en att känna sig speciell.  Det är en förmåga som jag verkligen behöver öva in.

Morgonen började med en liten försovning på ca 15 minuter.  Det var egentligen inte så farligt. Men nog för att frukosten skulle utebli. Sen när jag steg utanför dörren,  träffade jag skumma mannen igen och fick vända för att kolla så inget obehagligt skulle hända. 

Lite sen till jobbet.
Men sen har allt flutit på som vanligt.  Hurra!

Men nu är jag på ett av mina favorit ställen. Och tacksamheten är enorm.  

Nu skall jag låna en cykel och ta mig ner till ccentrum här i mormor Maits stad.

Positivitets veckan flyter just nu med bästa flödet. 
Och analysen blir. 
Att bara du inte låter det negativa ta överhanden.  Så blir det mesta positivt.  

Vei seis sen. Haha. Det går att skriva på skånska. 
Kram

Till top