Mother Workit, blommor och fotoappen....

Livet / Permalink / 0
 
Ja jag har en ny app. Och innan jag stänger ner hjärnan för dagen och tittar på Game Of Thrones så vill jag dela några fina foton som togs idag när jag jobbade(över).
 
Ja det är verkligen tisdag den 31:e maj. Bridget Jones grejen har funkat ett tag men kanske får jag stå över för att bli mig själv igen.
Jag blir aldrig av med kalorier och cigaretter är ju inte min grej längre sedan fem år tillbaka. Och mitt namn är ju nu som alltid Anna.
 
Jag har inte så mycket tid på mig idag och jag har som jag skrev jobbat lite nu på kvällen genom att plocka lite blomster till kommande baler på hotellet och att jag har en ny app det går ju inte att ta miste på och mina bilder som jag lekt lite med blev både "vintage" och "soft".
 
Det är kul att fota och jag är så glad att jag inte glömde denna uppgift på min hjärnchecklista för jag hade stått med skägget i brevlådan imorgon när folk hade börjat gorma efter de utlovade blomster arrangemangen. Brevlådan var förvisso redan full med skägg så lite mer hade ju definitv skadat om man säger så.
 
Mina analyser har idag handlat om hur man en gång orkade med en heldag och natt av skoj utan att krevera. Och om vilken tur att jag inte gick och tränade för då hade jag glömt att plocka blommor.
Men det där får vi ta imorgon och då är det lille lördag och lille sommar med värme därtill....det har dom sagt på TV iallafall.
 
Det kändes ändå gött att vara i naturen och jag och Rosa kom nästan överens fast den lilla kossan tittade på mig med en blick som hette "kommer du hit så sätter jag mig på dig så du blir platt som en komocka på stäppen"... ja exakt så sa blicken(jag lovar..).
 
Haha...death by ko....det hade varit nåt det....
 
 
 
Fint som snus och nu när jag lägger mig ikväll ska jag drömma om sommar ängar och mördar kor och annat som helst inte har med jobbet att göra....
 
 
Men allra sist min favvis...kortet som ingen såg hända....
 

Åhh....rätt upp i näsan. Inga busar idag och ingen hjärna heller om jag tittar lite närmre haha...
 
Mot onsdag och vettigare saker och då...då ska jag banne mig springa..så det så...
 
Bussar och Kranar
Anna och en dag med fina kort och kort stubin....
#blirbättreimorgon
 
 
Till top