När måndag fick byta namn...

Livet / Permalink / 0
Lite slarvigt sådär så hoppade jag på riktigt över att blogga igår och ja, jag vet det har ju hänt förr men...det ju ingen vanlig dag för det var Game of Thrones säsong 8 del 1 dag hurra, hurra, hurra!!!
 
Bildresultat för game of thrones season 8
 
 
Ja, och vilket avsnitt sen.
Det var lika bra som segt men vad gör väl det när jag har min egen teori om vad som kommer att hända.En teori som egentligen är två och som möjligtvis inte håller ett skit.Så här kommer dom.
1. Det slutar med att det visar sig att The Night King egentligen är Ned Stark som återuppstått och nu vill åt tronen. Och visst han blev halshuggen, men det här är ju fantasy så...
2. Det slutar med att Sansa Stark blir kär i Jamie Lanister och när alla andra är döa, då tar de tronen men bara efter att Sansa dödat Cersei med ett förgiftat äpple...
 
Japp där har ni det och min fascination av denna serie är då orsaken till att måndag igår blev lite som vår familjs Juli och bytte namn till Game of Thrones dagen, och ni som hängt med ett tag vet att året här på Kanalgatan ser ut så här:
 
Januari
Februari
Mars
April
Maj
Juni
Tour de France
Augusti
September
Oktober
November
December
 
Idag har jag varit på Circular Centre och det har varit en bra och kreativ dag. Min längtan efter att få jobba med människor på ett sätt som gör det mer personligt har idag fått gehör av livet och jag tackar för det genom att säga att jag är "mabsota" vilket är arabiska och betyder glad.
 
Ja, nu stavade jag det antagligen helt fel, men jag bestämde mig för att skriva ner det som jag sa det för att lära mig det ordentligt.
 
 
Haha..ja, nu har det här kortet från CC inte ett skit att göra med texten men det där med att fota hit och dit kan vara lite känsligt och alla vill inte vara med.
Men då är det ju tur att man har Kim och Mariana som tycker att det där med socialamedier är en rätt bra och nödvändig grej...
 
Analyser har också förekommit idag och en av dem satt jag och flabbade åt på cykeln från centret och den gick så här:
Att nästan alla vi tjejer som träffades i helgen har en krämpa eller två det vet vi ju. Men hur blir det på våra träffar i framtiden? Kommer vi att sitta och skryta om vem som har den senaste hörapparaten, eller vem som lyckats sova en hel natt utan att gå och kissa. Det hela är lika roligt som sorgligt när man tänker på det eller hur.
 
Vikt: Lagom
Längd: Lagom
Tillstånd: Bra men lite väl lagom
Film: Ingen, men jag har tänkt mycket på Game of Thrones så det kan räknas.
Träning: Har legat på min yogamatta och plikttroget gjort de ryggövningar jag fick förra gången ryggen krånglade så, ja det borde räknas som lite träning.
 
Tills vi möts igen.
 
Laters...
 
Till top