Nöjesnytt...det var tider det...

Livet / Permalink / 0
Mellan jobb har fått en helt ny betydelse idag, och när jag sprang från skolan till Cicki Ma Ma för att hinna äta innan det blev ett pass på Circular Centre då tänkte jag...men oj vad jag känner mig viktig, kanske skall jag ha det så här, två jobb liksom hm...
 
Nä det är kanske inte någon bra idé.
Eller så är det det, men med den nackdelen att man inte är särskillt trygg någonstans...
 
 
-Men vad hände med Annalysen igår då?
Jonna och jag pratar över messenger om ditt och datt. Mest om datt som idag betyder "hur är vädret hos er då". Men att hon ifrågasätter gårdagens uteblivna blogginlägg känns ändå bra. Jag menar det är trevligt att man gör någon annans vardag trevlig.
 
 
Haha...ja, jag hittade en knapp som gjorde att man blev lite skojigare än vanligt när man chattade, mycket roligt för att inte tala om avslappnande...
 
Men det är som sagt var stökigt med bloggandet, för igår när jag skulle skriva då ville ryggen inte alls och så fort jag satte mig ner då blev den dålig så jag gav upp.
 
Idag är det dock helt annorlunda. Ryggen blir bättre och bättre ändå och jag ser positivt på allt, i helgen skall jag ju åka på spa i dagarna tre och då kan det ju bara bli ännu bättre.
 
Nöjesnytt bilden då?
Jo, den där tidningen har man ju inte brytt sig om på länge. Mest för att man inte känner igen någon på krogbilderna längre och jag tänker att tiden liksom bara går och man har verkligen glömt det där med att det alltid hängde en fotograf där i vimlet när man var festfolk och gick på club. Men idag när jag tränat bort en stund så fick jag syn på den lilla (fast stora) tidningen och det bara för att framsidan var så fin. Men det var det enda för, nä...man känner ingen på bilderna, konstaterade vi Robban och jag där vi satt med varsin kopp kaffe.
 
 
Vikt: Alltså jag tror att det är lingonvecka på G för idag är det elefantkänslor på tapeten. Stooora känslor som tja...elefanter...
 
Längd: Jodå, någon la upp den här bilden på nätet idag och ja, även om jag inte blev taggad så visar bilden ändå hur mitt liv liksom bara är...
 
 
Ja, ja det finns ju fördelar med allt och i mitt fall är det...eh...nä...
 
Tillstånd: Som sagt idag har jag känt mig lite viktigare än andra dagar och det var så himla okej att bara kunna säga ja, jag kommer när jag behövs. För att behövas är på riktigt en mycket givande känsla så ja, jag förstår min mamma mer och mer.
 
Film: Tänkte faktiskt titta på en nu ikväll men kvällen gick liksom lite för fort.
 
Träning: Javisst där satt jag på cykeln i spinningsalen och testade mina gränser. Gränserna var töjbara och allt gick jättebra.
 
Nähä...nu är det dags att ta natt!
 
Men först...idag hände något så himla roligt..
Jag blev inbjuden att söka ett jobb som jag sökte för ett år sedan. Ett jobb som jag så gärna ville ha då, men som jag inte är så säker på nu. Men jag måste ju enligt alla regler söka jobb som arbetslös så det är väl bara att köra på för tänk ändå att det finns ett jobb med en titel som är CHO...Chief Happines Officer hur fantastiskt låter inte det liksom...
 
Laters...
Till top