Sämsta kombinationen ever...

Livet / Permalink / 0
Ryggont ja, det är ju himla obekvämt och så fruktansvärt onödigt...
 
Men idag efter att ha suttit en hel dag på en stol i en utbildning har jag ändå varit kreativ och listat ut ca 25 olika sätt att sitta på medans jag rullat lite på höften för att hålla igång och inte bli stel.
Mycket bra jobbat och ni frågar mig men visst frågar ni andra deltagare så är det möjligt att de säger att jag betedde mig tämligen märkligt för att vara en sådan söt ung intellektuell dam...
 
Vidare har ryggen gett andra funderingar speciellt nu på eftermiddagen då jag efter maten fick så ont i magen att jag blev tvungen att lägga mig ner och analysera vilket som är värst ont i magen, eller ont i ryggen?
 
Ingen av sakerna vann i mitt huvud då 50, 50 blev 125 ungefär...
 
 
Ja, så här har det sett ut från och till de sista dagarna och uttrycket att det blir värre innan det blir bättre visade sig igår när jag efter att ha funderat över min existens just den här dagen cyklade iväg till skolan, var borta i typ 7 timmar och kom hem med en helt färdig analys i ämnet " En av Norra Europas värsta kombinationer".
 
Japp, för...ryggont, 22 stycken 16-17 åringar, lektioner på 3 timmar styck utan rast inräknat, samt gaser som kan spränga 3 hus samtidigt för att man inte tål vanliga värktabletter, måste vara den sämsta kombinationen någonsin. Och ja, matte nördar...de fick gå tidigare. Så tidigt att jag skäms...
 
Ja och Norra Europa räcker inte, det skrev jag bara för att jag tycker om att uttrycka mig så. Nä,  för det här var...och jag vet för jag levde i det, den sämsta kombinationen i hela världen och då menar jag med himmel, hav och allt annat som hör världen till...!!!
 
Så...vad gör man då när man tycker att ens egen rygg gör som mest ont?
Jo, det här...
 
 
Javisst lite spinning är ju aldrig fel.
Eller?
Nä, det visade sig vara helt rätt för även om det högg till i ryggen då och då
så blev den bättre ju längre kvällen led.
Jag tackade återigen mamma Gunnel för min uppfostran och gick och la mig...
 
Men det var igår.
Idag har jag som sagt haft ont i ryggen nästan hela tiden men varit rätt okej med det eftersom jag nu får lära mig att validera.
 
Vad är validera undrar ni?
Jag vet,svarar jag men kan inte förklara mer än att jag får lära mig att i ett dataprogram utvärdera och handleda personer som behöver det samt se till att allt går rätt till och att personen mår bra av det vi gör tillsammans. Ja detta är mina ord och jag tänker att dom får stå för mig just nu.
 
 
Återigen har jag fått lära känna en massa nya härliga människor och nu när jag ligger här i sängen och skriver så fingrarna ryker så tänker känner jag att...oj, det gör inte så ont i ryggen längre...nämligen...
 
Nu två bilder från Chicago.
Jättesnodda från instagram och ja, Rut är med på båda...lyllosen :-)
 
 
 
Mycket fina bilder och kreativa framför allt.
 
Vikt: Väldigt lätt känsla idag. Antagligen för att jag släppt så mycket väder haha...
Längd: Glad att det är vår så att alla andra viker upp sina byxor för att det ser coolare ut till sneakers. Jag viker upp dom för att...de passar bättre då!
Tillstånd: Lycklig
Film: Kom på att jag inte tittat för att jag inte ville att mina lite oroliga tillstånd skulle sabba mitt älskade filmtittande. Men imorgon så...
 
Imorgon skall jag analysera vilket material jag är gjord av.
Mycket spännande och framför allt...skönt med lite självinsikt.
 
Laters...
Till top