Svårt med verkligheten just nu...

Livet / Permalink / 0
När man är i chock samt suttit och skrikit åt TV:n att dämpa sig i dödandet så det blir nåt och någon kvar, ja då blir man lite trött och behöver sansa (haha...sansa...) sig så att hjärnan får hämta sig och bli normal igen.
Och ja just det, för att komma tillbaka till verkligheten igen...
 
Och för att snabba på just den processen så har jag idag snott en liten bild från en kompis i det stora landet i väster. En bild som hjälper till på traven så att säga...
 
 
Japp nu känns det bättre. Inte för att jag skulle låta något så overkligt som Game of Thrones påverka mitt omdöme men om de vill ha en riktigt bra ledare och fimpa trumpna Donald ja, då har jag en utmärkt kandidat som är jordnära, intelligent, snabb och....vänta på det...stark hahahaaa....
Då är den bästa kandidaten i vår värld just nu den här...
 
Bildresultat för arya stark
 
Japp, det blir bra.
Arya Stark inget konstigt alls...
 
Vikt: Vet inte men jag känner mig som en flodhäst som någon tryckt in i en större tunna.
Längd: Vem bryr sig, idag är jag lika lång som tjejen på bilden.
Tillstånd: Inte jätte normal idag va?
Film: Eh...va? Film? Nä...Serie var det ju.
 
Nä, det går inte att vara normal nu när jag sett det sista avsnittet av GoT så är det bara. Men det är lite synd för jag hade ju tänkt gottgöra för gårdagens ordbajseri.
Men, det får bli en annan gång, Kanske imorgon?
 
Kan inte lova, det är ju faktiskt en afton och inte vilken afton som helst...eller, jo det är det ju egentligen men när jag var liten då var denna högtidsdag en favvis av den enda anledningen att jag älskar våren och då är ju valborg en sådan där sak som bevisade att oavsett om den kommit eller inte så var den på g för...vintern har rasat ut bland våra fjällar...och det är så fantastiskt bra men ganska konstigt uttryckt.
 
Så...
Mot Valborg och ännu en stor helg.
 
Laters...
Till top