Förlåt...

Livet / Permalink / 0
Anna...är du rädd...?
 
Frågan jag ställer mig själv då och då lite som för att göra en egen kontroll av min inre själ, har varit frekvent den senaste veckan och varje gång har svaret varit nej...
 
Men även om det är så, så var ju första jobb veckan helt galen och denna veckan som följt var ingen tvilling utan mer en större storebrorsa som bara växte och växte och det känns på något konstigt sätt som om hjärnan krympte och krymte, trotts att den konstant har fyllts med nya saker...
 
Så, det blir inget mer skrivet idag. Imorgon skall jag redogöra för veckan som den blev med skolstart, föräldramöte, elevmöte och allt det där som skolvärlden gett mig.
Jag ber om ursäkt men jag vill kvalitetsäkra min lilla blogg för med den hjärna som är nu så kan det ju hända att det skrivs mer om små gröna män från mars än sånt som faktiskt har hänt haha...
 
Mot imorgon då jag skall gå till torget, titta på marathon, gå på konsert och så...skriva då såklart.
 
Kram Alla och lejters
Hälsningar
Sinnesslöa Anna
 
 
Till top