Värmepaus...

Livet / Permalink / 0
Ja, det är så det blev för, igår då var allt fokus på att välkomna och vara i värmen...
 
Jag började dagen klockan 05:00 med att gå upp planera alla lektioner i min studiecirkel, Jag gjorde en do it lista för kommande vecka på Circular Centre och åt frukost.
Jag joggade på Öxnehaga, körde bort symaskin till ovanstående Centre, handlade, skrev på nästa "våningsservice" kompendium samt duschade och ansade kroppen och gjorde iordning för eftermiddagens event som jag nu väljer att kalla för...sommarnatt...
 
 
 
 
 
Javisst allt började med en liten drink och slutade med...en liten drink och jag vet att det ser ut som om vi blev rejält på snusen vilket förvisso är sant förutom att vi inte blev rejält på snusen.
 
Och med det menas att tre salonsberusade tjejer satt på en bänk och filosoferade vid vättern en stund innan vi sa adjö och skiljdes åt glada i hågen och det bästa av allt var...att ingen av oss blev pumpor då vi alla var hemma innan klockan tolv.
 
Japp så var det och imorse när jag vaknade då var det till det här...
 
 
Den arma hunde sov så gott och jag...jag somnade om  och sov i alla mina dar...
 
Eller inte.
 
Vikt: Lätt inuti men ser tung ut utanpå.
Längd: Känner mig lång men då spenderade jag ju också kvällen med bästa Havovi och hon är ju kortare än mig så...
Tillstånd: Trött och varm, men också glad och nöjd.
Träning: Idag kan det bli rätt lätt för om jag tar fram en vinterjacka och sätter mig i solen så borde några kilo försvinna rätt snabbt.
Film: Är inte där än, men idag känns det lite som en Jane Austen dag.
 
Nu är det dags att avsluta arbetet med nästa kompendie och ta en tur till sortergården och jag som inte är ett skit färjad av "Skam" säger...
 
Hade!
 
Laters...
Till top