Morsdag...

Livet / Permalink / 0
Morsdag...
Ja, det är ändå rätt härligt att den finns även om jag själv inte tänkte på den förrän vid tvåtiden idag då Kim sa...ah..just det, det är ju morsdag idag, sen gav vi oss ut i skogen för lite hitta ut och så ja, glömde vi bort det hela båda två...
 
 
Men så nu ikväll då kom det tillbaka till mig och här och nu när jag äntligen har tid att skriva lite på min kära lilla blogg så tänker jag att det blir lite välförtjänt mamma tack och idag får även mormor Mait vara med på ett hörn så...Grattis på morsdag båda två...
 
I övrigt så kan vill jag bara säga att marknaden var bra på alla vis och jag fick användning för hela min servicearsenal och jag trivdes. Jag har mer och berätta om det hela men är helt slut efter en helg med allt.
 
Men ändå...
VIkt: Lite mitt emellan idag.
Längd: Var på Konfirmation och ställde följande fråga till min man. -Undrar hur det är att se vad som händer längst fram?
Tillstånd: Som sagt lite sliten men på ett bra sätt. Jag har mycket att stå i men alla vet att det är självförvållat. Har varit en gnällis två gånger också. Ber om ursäkt för det livet, det är inte ditt fel.
Träning: jag och Kim har ju som sagt var hittat ut och när jag avfärdade en större å som en uttrokad bäck fick jag tji och plötsligt fann vi oss på klättrandes över ån på en trädstam...
 
 
Haha...
Film: Ingen idag. Började titta på skam och fastnade faktiskt men bara av den anledningen att den är så härligt intelligensbefriande att titta på.
 
Nu får det vara slut för idag.
Imorgon har jag skola och två viktiga möten att närvara på.
 
Vi hörs förhoppningsvis.
Kram Alla och mamma speciellt då.
 
Laters...
 
Vänta!
Fick just de här av Frida i mitt flöde.
Appropå mammor då...
 
 
 
Till top