Min helg som gräsänka hade både upp och ner gångar. Här är uppgången.

Livet / Permalink / 1
När lördagsmorgonen glimmade gick jag upp tidigt för att åka till Göteborg och titta på en bröllopslokal.
 
Lokalen var fin men inte lika fin som Vadstena slott.
 
Och eftersom brölloppet förvisso är Kims och Björns men handlar mest om mig. Så kunde jag inte se mig själv på bröllop i den här lokalen. Men däremot kan jag se mig själv på Vadstena slottet.
 
Här är Stora Holms Säteri Det är jätte fint inuti men inte så fint utanpå.
 
 
 

 Och nu Vadstena

Det är fint både inuti och utanpå och framför allt det är ett slott.
 
 
Jag har analyserat klart. Mitt val är gjort!!!
 
 

-Va?! Vadå inte mitt val! Gå och lägg dig Kim!

 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Kim:

Det är Mitt val (och lite björns) faktiskt! Men som tur är tycker vi samma sak alla tre ;)

Svar: Japp. Men med min tankeöverföringsförmåga så kan jag uträtta underverk haha.
Annalysen

Till top