Pride! Hata inte Kärleken...

Livet / Permalink / 0
Kärlek...
Vem kan säga nej till det?
Ja egentligen ingen förutom dom som kanske inte fick uppleva det från början eller blev nekade det på olika sätt när dom genomgick uppväxtperioden som den är....
Eller dom som bara av naturen är okunniga och inte mottagliga för kunnighet på grund av för mycken självcentrering.
 
Hur eller hur så finns det en stor vilja hos de människor som vet vad kärlek är och som älskar oavsett, att lära de okunniga och jag som idag efter jobb och lunch på stan med E gick ut för att se på, kände att de lyckades. Det var en strid ström av människor som var ute för att visa att kärleken är blind och evig och för alla...
 
 
 
 
Om jag var med i paraden?
Nej, kände på något sätt att jag inte var värdig och att jag inte anmält mig och "Tigerlilja" (cykeln) som ett ekipage haha....
Men vi var där och hejade på och visade vårt stöd. Vi och många andra!
 
 
Ja idag fick hon byta namn till Pride Lilly och det passar ju också bra...
 
Imorgon är det mer jobb och söndag och jag tar med mig alla pride tankar om kärlek och går en sväng med mina håriga fötter...eh ja...Otto ligger där och gnäller.
Kanske gnäller han för att jag lyssnar på en gammal konsert med Alphaville eller för att han vill ha uppmärksamhet. Oavsett så ska vi snart gå ut och titta på kvällen som den är med lite, lite sommar i sig och har vi otur får vi se gässen ge sig av söderut.
Usch....jag hatar när dom gör det. Mest för att jag aldrig får följa med....
 
Love, love, love...love sees no colour.
Love, love, love...love needs no dollar
Love, love, love...love is for both the smaller and the taller...
 
#hataintekärleken #donthatethelove
 
Hurra jag får också kärlek...jag är smaller jippiiiii.....
 
Laters....
Till top