B1 och B2 är inte alltid "Bananer i pyjamas"

Livet / Permalink / 0
Ålderskris...
Det är lite svårt att definiera det uttrycket tycker jag, och när jag tänker efter så är den nog närvarande hela livet. Tänk när man tillexempel fyllde 25 och tyckte att... näe, nu är jag snart 30 och nära att dö...
 
 
Tjejerna på bilden ler och skrattar och pratar på om allt och inget. Jag kallar dom för B1 och B2 av den enkla anledningen att dom utan att det syns jättemycket är bakfulla som ägg(alltså bakfull 1 och 2). Jag menar även om de såg ut som de skulle dö när jag först träffade dom så ser dom ju ändå livfulla och lyckliga ut där på bilden som är tagen efter en ordentlig festkväll med efterföljande bakfylle frukost...
 
Ja så var det, och även om jag skrattade gott åt dem och tog ouppskattade bilder så var jag allt lite avis. För hade det varit jag så hade jag inte suttit där och skojat. Nej, jag hade legat i en liten hög på golvet bredvid min säng av den enkla anledningen att jag hade haft mage att försöka ta mig upp och ens försökt leva...
 
Men som sagt någonstans därute finns det någon som är äldre än mig och har mer krämpor och så vidare men det känns ju inte alltid bra att titta på dom och liksom känna sig bättre av det.
 
Haha..ja.
Analysen idag går ändå i åldrandets tecken....
Jo, så här är det, när man har ett fönster öppet och känner sig sugen på lite fuffens med sin man i min ålder. Då avhjälper man det enkelt genom att titta på några avsnitt av serien "Narcos" på Netflix. Serien om maffian i 90 talets colombia. När man sen sett några mord alá till exempel halshuggning med motorsåg och tonvis med blod, ja då är alla bekymmer över. 
All oro om ryggont eller nackspärr är avhjälpt och man slipper stök och bök.
Skitenkelt!!!
 
Så var det minsann inte förr! Då var det pang på rödbetan...

Det måste varit skitjobbigt. För att inte tala om stökigt...usch ja.
Jag minns inte faktiskt.
Längesedan det där...
 
Nämen titta...jag har varit hos frissan idag.
 
 
Naw...
Vad fint...och platt :-)
 
Jag tycker vi fortsätter veckan nu och låter måndag försvinna så det kan bli fredag...eh, den 13:e...
 
Japp totalt oundvikligt.
 
Laters...
 
 
 
 
Till top