Om man tittar närmare....

Livet / Permalink / 1
Ja ibland blir allt annorlunda om man tittar lite närmare...
Det är ju lite så man skall leva livet, jag menar ibland är det bättre att bara ta ett steg tillbaka, fokusera och ställa om skärpan och se allt i nytt ljus....
 
Nu tror alla att det blir ett känslomässigt inlägg men det blir det inte, jag bara ordbajsar samtidigt som jag tänker och det kan bli lika bra som dåligt haha...
 
Men titta på den här bilden.
 
 
Tre personer som leker i solen och alla ser dom så fria och lyckliga ut.
Ja och den som kan något om mig och min närhet ser direkt att det är Kim och Jonna där på bilden och att den tredje personen inte är jag det kan ju också vem som helst se.
 
Men vem är det då?
 
Jo förstår ni, det är...vänta på det...min svärmor mamma Gunnel 2.
 
 
Ja vi träffade på detta skogsrå när vi i lördags skulle leta checkpoints.
Jaha...det såg man inte eller hur? Men visst om man tittar närmare så...
 
Nästa bild.
 
 
Ja vem är denna pingla då?
 
Ja, nu menar jag inte den med skägg utan den andra.
Titta närmare...
Ser ni?
Jo det är ju...vänta på det...det är ju E. Hurra!!!
 
 
Japp och så sista bilden...
 
 
Ja nu kan man ju tro att jag idag ätit knäkebröd med spy...
Så är inte fallet utan det är makrill i tomatsås med citronpeppar, och för alla er som nu tycker det ser mindre gott ut så vill jag bara säga detta och det med skånsk dialekt...
 
Jättegott!!!
 
Ja detta var mitt lilla sätt att berätta lite mer om min helg och hur den varit. Och se...inget konstigt eller känslomässigt alls.
Helgen började ju med en liten after work och sen när jag vaknade på lördag morgonen lite bakis och så, ja då var det bara att tänka bort illamåendet för det var dags för den sista jakten på checkpoints. Och som ni vet jagade jag och Kim en topp placering och titta här...
 
 
Japp och även om lyckan inte varade så var vi där på toppen och ingen kan ta det ifrån oss och om man tittar närmare på den här tävlingen så märker man att den är omöjlig att vinna för nu är vi inte i topp längre eftersom allt verkar vara slumpmässigt.
Men att våra namn ändå hamnade i toppen som det ser ut och att nummer tre bara hittat 174 av de 175 möjliga bevisar att vi två ändå var nummer ett och två i hela den här stan och att vi hittade alla först...
 
Så är det bara...
 
 
 
 
Ja det var en vacker dag och när jag senare som ni vet låg i soffan och bestämde mig för att åka till Värnamo och gå på bio då hade jag nog behövt titta lite närmare på hur smart det var egentligen, jag menar filmen vi såg "Kingsman, The golden cirkle" var jag inte jättepepp på.
Men den var bra, det var den och jag som hela tiden förtränger förlagan "Kingsman, The secret service" får nu ta mig en titt igen och omvärdera filmen som den är...ja, så får det bli...
 
Skall bara springa först...
 
Laters...
 
#1 - - Gunnel Hall:

Varför har Du gjort bilderna osynliga?

Svar: Vet inte vad du menar tyvärr 😯
annalysen.blogg.se

Till top