Och sen vitaminer...

Livet / Permalink / 0
 
Ja idag börjar jag lilla bloggen med ett foto och det känns lite som förr faktiskt, ja jag menar för några månader sedan...
 
Det ni ser på bilden är Jönköpings nyaste utsikt.
Ja det är allt märkligt att stå där uppe under takåsen på ett ställe som under nästan alla de 23 åren jag jobbat på hotellet varit förbjuden mark för oss vanliga ej medlemmar av sällskapet som huserat där och som helt ogenerat låst oss ute från vår egen vind...
 
Men nu är det annat ljud i skällan och frimurarvinden har fått en helt ny look och ett helt annat sällskap kommer att flytta in. Det sällskapet är mer öppet och visar sig i olika former som romantik, buisness eller helt enkelt bara helt vanlig förnöjsamhet och kanske en och annan fylla på det.
 
Ja så är det ju och nu sitter jag här nyss hemkommen från jobbet efter en dag med några bollar för mycket i luften. Ja jag älskar ju det där med att ha många bollar i luften men idag var bollarna av mer av typen "medicinbollar" och det blev bitvis lite tungt.
Anledningen till sen hemkomst är av den enkla anledningen att vi idag på jobbet visat upp vårt nybygge för branchfolk och jag skall nu för ovanlighetens skull visa hur det kan se ut när vi fixar extra för dem som är oss kära...
 
 
 
 
 
 
Ja lite festligheter blev det allt och det har varit trevligt och som sagt, jag visar er här på bloggen för att jag ändå är ganska jätte stolt över vad som åstadkommits och att det snart är klart det välkomnar jag för nu är jag jättetrött på byggdamm!!!
 
Ja så är det och inte nog med att det, jag är även jättetrött på riktigt men orkar ändå ge mig själv en klapp på axeln och tänker osvensk att jag idag nog ändå var lite bäst av alla.
Haha,ja...så jädra osvenskt!!!
Skryta liksom...
 
Men visst alla andra var också bäst, men det är nog ändå bara jag som är värd...det här...
 
 
Laters...
 
Till top