Vuxenbad...???

Livet / Permalink / 0
Jaha ja...
Om man tar en järntablett för att få bort sin slöhet och oändliga trötthet...ja då kan det hända att man pekar finger åt sig själv. Och kanske är det sen så att man skäms lite och känner sig ouppfostrad och undrar hurdan mamma man har egentligen?
 
Ja nu vet ju jag att jag är oupfostrad och att det inte är mamma Gunnels fel men jag tänker att om man är helt och totalt väluppfostrad då har man inget kvar att lära i livet och det hade ju varit jättetråkigt...jag menar tänk att kunna föra sig i alla lägen och kunna allt...
 
Ja tänk...då kanske man hade fått hem ett brev i lådan likt det här...
 
 
Fint va...?
Ja nu var det ju inte jag som fick brevet utan Robban och eftersom vi redan tråkat honom på alla sociala medier vi har i ren avundsjuka så tänker jag här och nu med tanke på ovanstående, vara väluppfostrad nog att säga...Grattis Robban...det gjorde du bra!
 
Javisst, jag kan jag också minsann, men...jag tyckte allt att jag såg lite grönt kopieringspapper ligga i en låda här i datarummet hm...
 
Men nu till analys...
Vuxenbad...eh va???
Ja nu kan man ju tänka sig att det är namnet på en biljett där man betalar vuxenpris, men innebär det då att man inte får bada i typ äventyrsbadet? Är man liksom utestängd från vågmaskin, rutschkana och strömmen där alla åker med? Vad okul... Och sen ser jag framför mig en tunna där man sitter och blir tvagad med en väldigt grov svamp...Usch!! Plötsligt är jag inte avundsjuk på Robban längre...
 
Dagen som är onsdag har flutit på...inget mer har hänt än att jag jobbat och sen...inte jobbat. Jag tog mig hem med min Tigerlilja genom snö och modd slirandes från den ena sidan till den andra. Ja det är väl inget fel egentligen med all snö men jag som längtat efter vitsippor sen oktober tycker nog att det är lite sent påtänkt.
 
Men nu är det som det är och jag drar vidare mot torsdag, då ska jag fylla på mitt träningskort och göra det som jag tydligen manade på mig själv att göra igår när jag totalt och helt ohyfsat pekade finger åt mig själv...
 
Ja, jag säger då det, men det var ändå ett rätt snyggt kort om ni frågar mig haha....
 
Laters....
 
 
 
 
Till top