Jobbatos...

Livet / Permalink / 0
Chania, Skiatos, Daratsos...
 
Grekland...mitt favvoland...
Det känns som om alla jag känner är där nu...i mitt land...
 
Själv har jag idag varit på Jobbatos. 
Det var helt okej och jag som faktiskt på riktigt inte har problem med att just jobba hade idag ett fasligt sjå att liksom få koll på allt. Ja ni vet 127 rum..eller var det 135...hm...(ja jag vet inte riktigt hur många de är längre...) och alla andra ytor som finns på stället där jag jobbar med konferensavdelning, restaurang, pub och så "repan" då förstås.
 
Ja och för alla utomjordingar som inte förstod så är repan slang för receptionen stället där alla börjar och slutar när de besöker det eminenta hotellet...
 
Ja så är det ju, och oftast låter det så här på mitt jobb...
-Jag vet inte...kolla med repan...hahahaaa....
Nej det gör det naturligtvis inte... Jag vet en massa saker...bu!
 
Annars har det inte hänt något mer än att jag som sagt jobbat, löptränat samt tittat på när Robban jagat och dödat spindlar på vår ballekong...
 
 
Inte så värst spännande men modigt gjort av modig man.
Jag är inte jätterädd för de där krypen men det betyder inte att jag liksom sträcker upp handen och hoppar jämfota när det är dags för rensning.
 
I en annan del av världen åker Kim och Björn runt och besöker ställen som jag redan varit på. Inget fel med det, jag menar det är ju kul att man kan inspirera. Men när de är på ställen jag inte varit på och visar fina bilder på det, då blir det lite fuskigt och jag säger bara...JAG VILL OCKSÅ VARA I EN DISNEYFILM...!
 
 
 
 
Japp, så fuskigt, och helt utan bitterhet i orden skiver jag bara...Det var inga koner eller bilar med i filmen, så det så....
Ja och när jag läser det ovanstående så går tankarna till gårdagen. Ni vet när jag skrev hur jag skulle börja min pod. Jag skrev något om att ha blivit vuxen...
 
Tar mig en funderare på den medan jag går till sängs.
Och när jag vaknar...
Då är det antagligen för att jag behöver gå och kissa.
 
Japp!
 
Laters...
Till top