Kära semester...

Livet / Permalink / 0
 
Kära semester...
Tack för att du finns och för att du går tillräckligt sakta för att jag skall kunna njuta.
Den första veckan är över och nu börjar vecka nummer två
och när den också är över...då skall jag jobba lite tills du kommer igen.
Jag gillar dig ännu mer för det!
Kram Anna
 
Rummet jag sitter i och skriver så fngrarna ryker är en bakvänd kopia av rummet vi hade sist. Att vi gillade hotellet i Båstad vet alla och jag vill här och nu verkligen rekomendera alla att åka hit om livet ger tillfälle till det.
 
-Alltså Robban vi behöver inte åka till Ullared idag. Vi kan ta det på hemvägen...
Vi sitter i bilen Robban och jag, vi har äntligen kommit iväg efter att ha fixat hemma och sen haft mamma Gunnel och moster Runa på besök.
 
Vi kör ut på E4:an mot Helsingborg och i bilen, en liten diskussion runt det där med att möligtvis liksom bara svänga in på Gekås i Ullared och "titta lite"....
Jag flinar lite åt min man, han kämpar hårt för att få det hela överstökat, protesterna mot att vänta med det hela till sist visar alla tecken på att han egentligen inte är det minsta intresserad men är en god man åt sin fru och delar ut alternativ som han egentligen bestämt ordningen på i förväg.
 
Men vi var där. Vi handlade(lite) åt och sen drog vi iväg mot målet som idag var Båstad. Robban är klar med det han gillar minst och jag tänker att det är okej för nu, nu skall vi koppla av med havet som granne och...träning...
 
Vi skall snart gå och lägga oss så det blir inte mer just nu, Men lite bilder skall ni få och vi börjar med "Storfiskaren på Gekås" haha...
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt nu blir det inte mer.
Vi tittar på "Beck" och softar och sen blir det sängen.
 
Kram Semestern, vi ses imorgon.
 
 
Laters...
Till top