Nämen...jag har ju semester...!

Livet / Permalink / 0
Jahopp, nu sitter man här och har semester...
 
Dagen började som vanligt, jag åt frukost på det sätt jag på senaste tiden bestämt är mitt sätt att äta frukost på. 
Det tar förvisso lite längre tid och jag har inte vant mig men när jag idag tog en bild på min nya frukostvana så insåg jag plötsligt hur jädra bra den är...
 
 
Men sen bar det av till jobbet där jag drabbades av en oerhörd gjord av datanördar från öst och väst alla med ett enda mål...Dream Hack...
 
Hur jag blev drabbad?
De sov hela dagen så vi kom inte in haha...
 
När jag närmade mig slutet på min dag och tänkte att, näe...nu får det vara nog...då gick jag hem.
Inget konstigt alls, alla som kunde skulle ha gjort likadant.
Nockad av min dag landade jag till slut i min säng och det var då jag kom på det.
JAG HAR JU SEMESTER...WHAT!!!
 
 
Återigen ett fejk kort men jag så ut så här och sov på riktigt bort en ordentlig stund efter att jag legat och tittat i taket en stund analyserandes kring hur skön min säng egentligen är och hur skönt det var att lägga kroppen ner och liksom bara vara...
 
Sen var det bara att gå upp, göra sig iordning och dra iväg på födelsedagspresentmiddag.
För det var ju så att Jonna och Björn fick varsin "Aqua" schnitzel i födelsedagspresent och idag var det dags att få ta del av sin present samtidigt som all världens diskussioner pågick om allt och inget...i hela världen...
 
 
 
 
Super trevligt som vanligt.
 
Nämen titta...
Jonna hade med sig en systemkamera....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina bilder och ett trevligt avslut på kvällen.
 
När jag kom hem fick jag för mig att ge mig på en Mandy Smith look och den berömda toffsen sattes upp på mitt huvud typ 30 år senare och nej...jag passade inte i den nu heller...
 
 
Jonna höll med och jag tänker att alla som nu ser håller med.
 
Går och lägger mig.
Det är tröttsamt att ha semester, mestadels för att det inte känns som om den är här.
Tar imorgon nu och hoppas att känslan sitter där när jag vaknar.
 
God natt alla
 
Laters...
 
 
Till top