Ja, nu har jag sett den...äntligen!!!

Livet / Permalink / 0
Jag ska bara se färdigt det här programmet...sen skall jag blogga...
 
Programmet som jag promt måste se handlar om Konungarnas dal i Egypten.
Jag har ju alltid känt en väldig stor dragning och passion för det här med Egypten och faraoner, antagligen för att jag levt och verkat där själv i mitt förra eller förr förra liv.
Ja, ni vet det där med själavandring som jag alltid trott på.
 
Men där satt jag i soffan, Robban och jag hade precis varit och ätit på Chiki ma ma och jag kände ändå att min fredag skulle bli en lugn en efter alla konstigheter som denna veckan släpat med sig...
 
 
Ja det var verkligen en avslappnade kväll och vi tog vara på den båda två då livet för oss båda liksom bara kör på i 180knyck, och om jag hade jag varit en lyckokaka man bryter itu så hade det stått "Var man än vänder har man röva bak, men om du inte vet var du har röva...ja då är du körd...haha"
 
Som ni förstår så har jag inte öppnat många lyckokakor i mitt liv, men jag tror mig ändå veta att dom inte är fulla av sarkasm. Men om jag nu hade varit en liten kaka...ja då hade det ju varit en analysen kaka och då hade det ju stått sådana saker liksom...
 
Precis när jag skulle resa mig ur soffan och blogga bort en stund, råkade jag bläddra en kanal eller två och då hamnade jag i början av en film som alla filmnördar känner till och som är näst intill kult. Ja, är du filmnörd då bör du känna till den annars är du bara en liten lort. Även jag känner till den, men jag har alltid haft ett litet problem....jag har inte sett den!
 
Så JÄTTE pinsamt! Så till den milda grad att jag inte vågat berätta för någon, ja det har till och med gått så långt att jag ljugit och sagt till folk och fä att "Stand by me" Huh...den har ju alla sett...
 
Nä...jag har inte sett den filmen och när den nu var på TV, ja då var det bara att ge sig hän eftersom den är ett måste, och nu när jag sett den så säger jag bara...den var ju jättebra...alla borde se den!!!
Jaha du Anna...
Det har alla antagligen gjort också!
Den hade premiär 27:e mars 1987 för typ...mer än 30 år sedan...suck!
 
Ja,ja, nu har jag iallafall sett den. Och när den var klar, då var det mitt i natta så det blev inget blogg.
 
Det var lite om min fredag som den blev.
Nu skall jag vila lite för att sedan göra mig iordning och dra på 50års kalas.
Japp. Någon fyller gubbe.
Ja så ska man ju inte säga för om 5 år när jag är där, då fyller ju jag "Pingla" och det är inte då farligt...eller???
 
Imorgon är det söndag och jag som skall vara nykter idag kommer inte att vara bakis hurra!!!
Då blir det mer blogg och förhoppningsvis lite roligare.
Vet inte riktigt...känner mig lite tung i skallen ändå.
Haha...behövde ju bara tänka på fest så blev jag bakis...märkligt...jag är nog bara gammal...
 
Kram Alla
 
Laters...
 
Till top