Hjärnstopp...

Livet / Permalink / 0
Ja det är verkligen så och jag var tvungen att avhandla några timmar i telefon med jourhavande medmänniska för att få lite hjälp att få igång den(hjärnan alltså) så att jag skulle få tillbaka fokus.
 
Men i vanlig ordning så måste ändå en liten analys ut och idag är den av det lite enklare slaget eftersom hjärnan som har mycket tyngre saker på gång tyckte att, nähä Anna...nu får du ge dig...
 
Så här kommer det...
 
Den här bilden på min man, är han mest lik en bankrånare, eller Helge i det gamla barnprogrammet, Från A till Ö...?
 
 
En mycket bra fråga en dag som denna och jag tänker att han ändå ser lite tuff i sin cykelmundering och det skulle nog ändå kunna bli så att han om han gick in på en mack eller nåt skulle få det han ber om kastat på sig av någon med händerna ovanför huvudet.
Ja, utan att behöva säga upp med händerna menar jag...
 
Ja, fast å andra sidan så skulle han lika gärna kunna sitta uppe på taket på en gammal byggbarack och vara lite sådär vänligt dryg som Helge ändå var.
 
 
Japp det kan man ju klura på.
 
Eller ja, det kan alla andra klura på.
Jag får nog klura på var jag bo efter att Robban har läst det här inlägget hahahahaaaaa...
 
Mot torsdag och imorgon blir det förhoppningsvis lite mer hjärna med på bloggen.
 
Kram Helge
Kram Robban!
I love you, även om du rånar någon uppe på taket på en helt vanlig byggbarack ute i skogen!!!
 
Laters...
Till top