Glad fredagsmys...

Livet / Permalink / 0
Äntligen fredag...
 
Ja och så snabbt den kom jag menar, jag hann knappt måndagsgnälla innan jag stod i personalrummet med alla tjejer och hojtade om att det är fredag och att alla är så glada att det äntligen är dags att jobba...
 
Vi skrattade lite och sen, sen var fredag på jobbet över och alla fick gå hem och ha fredagsmys.
 
Nu vet ju inte jag om alla har haft fredagsmys men det är så jag tänker att det är eftersom jag är så indoktrinerad i vår Svenska kultur.
 
Själv har jag haft fredagsmys.
Ja faktistkt precis efter jag haft fredagsfrys!
 
 
 
Fredagsfrys undrar någon?
Ja det är det man har när man står ute i skogen och hjälper till att fixa inför ett cykellopp i regn och kyla.
 
Javisst och även om allt nästan var klart när vi dök upp så hjälpte vi till att fixa bakgrunden till prispallen och delade upp fina priser till fina och duktiga cyklister i alla åldrar och kön.
Och när vi var klara....så testade Robban prispallen och jag säger bara...varför inte, det kan ju vara enda gången man hamnar där haha...
 
 
Ja han passar ju riktigt bra däruppe och ser ut att trivas.
Men han har tur som har en ordentlig fru som kan ta ner han på jorden genom att berätta att det hela inte är på riktigt.
 
Taskigt?
Ja, men jag har aldrig skrutit om att jag är otaskig.
 
Min jobbhistoria fortsätter imorgon, jag tänker att det är bättre att fredagsmysa ordentligt så att det kommer ut bra saker och kanske men bara kanske blir min tidslinje helt rätt...
 
Men sist idag, mina favoritskyltar i repris och det enbart för att de satt uppe i år igen.
Robban hjälper till att förhöja känslan haha...
 
 
 
Haha, ja...
 
Dag att sluta för idag så att jag kan börja imorgon.
 
Glad fredagsmys alla
Kram mig själv
 
Laters...
Till top