Tomte ett, två eller tre...?

Livet / Permalink / 0
Vart jag mig i världen vänder så är dom där, partiledarna...och jag som den lilla vanliga "Svensson" tjej jag är tittar på, lyssnar och hör egentligen inget mer än det där vanliga "nu är det skarpt läge så vi tar i lite extra" dravlet och jag liksom bara...
 
VEM i hela världen kan man lita på...???
VEM ska man välja?
 
Ja, frågorna är ju befogade och här sitter jag nu med bara två dagar på mig att välja rätt "tomte".
 
Som sagt, man vet inte vad man får oavsett och det viktiga är ju att man röstar och jag, jag tar mitt pick och pack(min röstsedel) och drar till vallokalen på söndag, tar på mig en ögonbindel och drar den sedel som känns bäst....
 
 
Men Anna...
Näe!
Då kan du ju dra, och jag säger det i garderoben...Jimmys valsedel.
Vad skulle din mamma säga? Tänk på din familj!
 
Ja det är allvarligt det är det faktiskt och jag önskar att jag i den valduell jag just suttit och lyssnat på hade fått lite mer klarhet men icke.
 
Jag analyserar inte mer runt det hela utan går och lägger mig i den säng som jag valt och som hållit allt den lovade.
 
Men sist en bild från dagen som visar några av mina kollegor som efter dagens stormöte sitter och njuter i solen med lite gott att dricka.
 
Mötet var bra. Jag fick äran att stå och prata en liten stund inför alla något som händer då och då. Jag har inga problem med det men det är klart, hade det av någon oförklarlig anledning varit en valduell ja då hade jag förlorat totalt eftersom jag idag har haft en riktig dålig dag och dessutom känt mig lite ful.
Tror jag är lite trött i luvan haha...
 
 
Mysigt minsann och det är bäst att passa på eftersom perioden för uteserveringar snart är slut.
 
Nähä...nu hägrar sängen och jag säger natti, natti.
Jag har mycket att avhandla i mörkret och kanske drömmer jag om det här...
 
 
 
Hahahahaaaa....
Val...ja ni fattar va?
 
Kram Alla
Gå och rösta!
 
Laters...
 
Till top