Nu vet jag vad min skit innehåller iallafall...

Livet / Permalink / 0
Tisdag dagen efter måndag. Dagen då jag återigen åkte till skolan och liksom bara undervisade lite. Ja jag menar lite för jag var idag sidekick(hjälpreda på svenska) åt ordinarie lärare och ja, jag ser mig själv som den där roliga sidekicken som alla skrattade åt...på ett kärleksfullt sätt hahahaaa....
 
Ja, jag kände mig ändå lite tuff där jag satt med min fina kaffemugg på bussen imorse.
Buss? frågar någon.
Ja, jag tog inte min tigerlilja idag. Kände mig rätt fräsch och ville inte utmana ödet!
 
Vidare...
Vikt: Lite lättare idag faktiskt. Ungefär som en fullvuxen säl.
 
Längd: Om jag står på en pall så når jag iallafall upp till skåpet ovanför kylen
 
Tillstånd: Nja, man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna till sig och då behöver jag inte titta på en bild av Megan Fox för att se ut som henne.
 
Träning: Jovars...när jag skulle avboka mitt spinningpass idag så visade det sig att jag inte fått någon plats alls så...jag tackar universum för att jag nu kan skylla ifrån mig och säga...skulle ju träna men det fanns ingen plats hahahaaa...
 
Antal filmer: 5. Men det var kortfilmer på youtube i ämnet servering. Allt för att nå framgång i ett ämne jag kan men inte riktigt praktiserat.
 
Dagens analys: Att tvätta sina ringar gör ju alla. Men bada dom? Gör alla det?
Jag har nu gjort det och insett det äckliga i att de ringar man sätter på sig varje dag innehåller mer skit än man någonsin kan ana. Så...att bada sina ringar en gång i veckan är lika nödvändigt som att torka sig i rumpan när man skiter. Enligt mina analyser iallafall.
 
Japp tittar man riktigt nära så ser man allt lite dna där i mitten...blääää...!
 
Men visst jag kan ju ändå vara glad åt att jag nu vet att det ligger ungefär 82% Centralamerikan och lite annat Europeiskt kraffs där i tallriken bland mitt dna och annan skit haha...
 
Nähä...nu är det Mandelmanns på TV.
Laters...
 
 
Till top