Lektioner lektioner och ungdomshormoner

Livet / Permalink / 0
Det är rätt läskigt när man går in i ett klassrum och får se ungefär 5 stycken replikor av sig själv. Hade jag kunnat säga till mitt 16 åriga jag att hålla klaffen och lyssna, då hade jag gjort det, och när jag sagt till mig själv färdigt då hade satt mig ner på huk, tittat mig rätt in i ögonen och även sagt...
-Fast vet du vad...det blev folk av dig också...och du var rätt cool...
 
 
Ja, jag var faktiskt lite cool...och gravid hahahahahaaaa....jag dööööör...
 
Söndag var en konstig dag. Jag vaknade lite halvt kallsvettig av att en röst sa...du måste ändra rubriken i första bilden....
Hjärnan refererande till mitt livs första power point presentation som jag fixat med inför min lektion idag måndag. Att den gett mig huvudbry var det ju ingen tvekan om men att gå upp så tidigt som 05:00 och ändra på stört kändes rätt uteslutet. Som tur var malde jag bara på om min rubrik i en timme innan jag till slut ändå somnade om och vaknade igen i lite mer normal tid som 07:00.
 
Jag blev räddad från min skolstress av Wasaloppet som med sitt TV ljud tog mig tillbaka i tiden och själen insöp ljudet av rösten från referenter och koskällor längst spåret. Då och då tittade man till och såg folk som sörplade blåbärssoppa medans de tittade in i Kameran och hälsade till någon därhemma.
 
Men jag hade min att göra lista och på den stod det Kahoot och jag ringde skickliga människor som kan just Kahoot och så träffades vi (jag, Kim, Björn, Jonna och hör och häpna Otto) på Condeco. Stället i stan som i smyg tar emot...vänta på det...hundar.
 
  • Vikt: Den känns normal men jeansen sitter lite tajt och nämen titta...mina bröst ser lite större ut...
  • Längd: Inte tillräckligt lång för att kunna köpa ett par byxor och liksom bara ta dom på utan att behöva vika upp, surt...
  • Tillstånd: Lite mosig efter lite för lite sömn och lite för mycket klimakterie vallingar. Men jag är glad att de bara är nätterna som anfalls haha...
  • Film: Har fortfarande inte tittat på "Aquaman" så det är dags att skrida till verket.
  • Sökta jobb: Ett. Siktar lite högt men tycker inte att det är lågt..eh..ja...
  • Träning: Idag händer det :-)
 
 
Som sagt lite pömsig under ögonen, men vad gör väl det när man är en ung kvinna i sina bästa år.
Bra peppat Anna, Bra peppat...
 
Men...
Analysen då?
Jodå idag får den bli att även om man sett nedbajsade kuddar, en hel korridor nersprutad med skum från en brandspruta och halvnakna män i korridoren, så blir man fortfarande förvånad...banne mig...
Fast vänta lite...den känns gammal...äh...pömsig var det...
 
Laters...
Till top